Digital Aetas

Saznajte kako poboljšati marketinšku strategiju

Preporučena digitalna agencija od strane Clutch-a.

PUMA ide “Go Wild”: Novi smjer brenda koji slavi autentičnost i radost kretanja

Puma je nedavno lansirala svoju najveću i najodvažniju kampanju do sada Go Wild. Početak nove brend strategije koja slavi samoizražavanje, autentičnost i radost kretanja. Svaki brend u nekom trenutku

pUMA GO WILD KAMPANJA

Puma je nedavno lansirala svoju najveću i najodvažniju kampanju do sada Go Wild. Početak nove brend strategije koja slavi samoizražavanje, autentičnost i radost kretanja. Svaki brend u nekom trenutku mora zastati i postaviti si ključna pitanja: Kome se obraćamo? Slušaju li nas još uvijek?


Za Pumu, taj trenutak je stigao sada. Nekoć nezaobilazno ime u svakom ormaru, danas se suočava s izazovima od konkurencije poput Nikea i Adidasa, do uspona novih igrača poput On i Hoka. No umjesto da pokušava pratiti druge, Puma odlučuje promijeniti pristup.

Go Wild je više od marketinške kampanje riječ je o potpunom redefiniranju identiteta brenda i jasnom pozivu novoj, utjecajnoj generaciji: Gen Z.

Kultura sporta se mijenja

 

Go Wild nije samo još jedna sjajna reklama s catchy sloganom. Temelji se na dubinskom istraživanju, emocionalnom storytellingu i prepoznavanju činjenice da se kultura sporta mijenja.

U srcu kampanje stoji jednostavna, ali snažna poruka: sport treba donositi radost. Ne odricanje, ne savršenstvo i ne stalni “grind”, već iskreno zadovoljstvo i dobrobit.

Puma tako odgovara na sve prisutniji otpor mlađih generacija prema kulturi iscrpljivanja. Umjesto toga, promovira fitness kao dio lifestylea, ne radi natjecanja, već radi sebe.

Kampanja počinje fokusom na trčanje i “runner’s high” osjećaj dostupan svima. Ne gledamo elitne sportaše, već obične ljude: ranoranioce, mame s kolicima, članove lokalnih trkačkih zajednica. Upravo ti prizori stvarnog života duboko rezoniraju s vrijednostima Gen Z generacije.

With this ‘Go Wild’ campaign, we are taking our first step to further connect with our audience, the first chapter focuses on running with a truly unique and disruptive approach.” Richard Teyssier, Global VP Brand and Marketing at PUMA.

Gen Z u fokusu

Go Wild nije samo kreativan iskorak već strateška odluka. Puma je povećala marketinška ulaganja za 40% i jasno pokazala smjer: ulaganje u Gen Z i lifestyle marketing. Ova generacija ne želi gledati reklame želi ih doživjeti.

Zato je provedeno najveće potrošačko istraživanje u povijesti brenda s više od 10.000 ispitanika diljem svijeta.
Zaključak? Mladi žele smisao, mentalno zdravlje i slobodu izražavanja. Go Wild je rezultat tog istraživanja, kampanja koja se stopila s potrošačima. Kroz stvarne priče i stvarne ljude, Puma gradi emocionalnu povezanost i pokazuje da razumije duh generacije koja dolazi.

Ovo nije jednokratna stvar Go Wild će se razvijati kroz godine i sportove, od nogometa do košarke, kroz sve ključne kulturne trenutke.

Novo poglavlje za Pumu

Puma se nalazi između svjetova nije lider u performance segmentu, ali ni ultimativni lifestyle brend.
Ima čvrstu poziciju u nogometu i košarci, ali izvan toga mora ponuditi više. U vremenu kad brendovi poput On i Hoka briljiraju spajajući udobnost, lifestyle i zajednicu, Puma mora redefinirati svoju ulogu. Zato ovaj zaokret ima smisla. Radujemo se vidjeti kako će se Go Wild razvijati i hoće li potvrditi ono što već znamo:
Autentičnost, radost i zajednica su budućnost brendova.

 

Pogledajte naše druge članke

Ova slika prikazuje našu maskotu patkicu na naslovinici članka seo za hotele.

SEO ZA HOTELE

Jeste li znali da više od 50% prometa web stranice dolazi od klikova na organske rezultate pretraživanja i da manje od 1% Google pretraživača dođe...

Digitalna Tranformacija Na Dohvat Ruke 📖

Jeste li spremni unaprijediti svoje SEO vještine? Pridružite se našoj zajednici SEO entuzijasta kako biste uvijek dobili najnovije informacije i strategije direktno u svoj inbox. Napravite prvi korak ka vrhu tražilice!