Što je SEO za stomatologe?
Internet je ogroman, gotovo nezamisliv digitalni svemir s milijardama web stranica. Svrha tražilice je otkriti i organizirati web stranice tako da se tražena informacija brzo i lako pronađe.
SEO je skraćenica za optimizaciju tražilice. Dentalna praksa koristila bi SEO strategije kako bi pomogla web stranici prakse, Google poslovnom profilu, društvenim mrežnim računima i drugim online sredstvima da se rangiraju što je više moguće na tražilicama.
Lokalni SEO je podskup općeg SEO-a, ali s ciljanijom strategijom. Ako ste stomatolog s fizičkom lokacijom, željeli biste se usredotočiti na lokalni dentalni SEO.
Prednosti uz lokalni SEO za stomatologe?
Postoje mnoge SEO prednosti za dentalnu praksu, uključujući:
- Poboljšana lokalna svijest: Kada se vaša stomatološka ordinacija rangira više na rezultatima pretraživanja, veći broj ljudi će pronaći vašu praksu na internetu.
Povećana svijest može dovesti do više upita novih potencijalnih pacijenata.
- Povećan promet na web stranicu: Kako počnete primjenjivati taktike SEO-a za stomatologe, vaša će prisutnost na mreži rasti, a vi ćete dobiti više prometa na svoju web stranicu, društvene mreže i Google poslovni profil.
S više prometa povećava se prilika da taj promet pretvorite u više telefonskih poziva i zakazanih klijenata.
- Povežite se s pacijentima rano u njihovom putovanju: SEO je izvrstan način da se dosegnu pacijenti kada tek počinju tražiti novog stomatologa.
Pružanjem kvalitetnog obrazovanja i informacija koje pomažu u rješavanju njihovih briga, možete se povezati s potencijalnim
pacijentima i izgraditi povjerenje u vašu praksu, znanje i iskustvo.
- Poboljšana konkurentska prednost Poboljšavanjem svojih online rangova i povećanjem online prometa generirate više potencijalnih klijenata, što će vam pomoći da konkurirate s zubarima u susjedstvu, kao i većim dentalnim organizacijama s većim marketinškim proračunima.
Lokalni SEO za stomatologe pomoći će vam stvoriti čvrstu poziciju u vašoj zajednici koju je teško izazvati konkurentima.
- SEO je besplatan: Za razliku od plaćenog oglašavanja i drugih tradicionalnih metoda marketinga, SEO za stomatologe može se iskoristiti potpuno besplatno. Iako zahtijeva vrijeme i trud, ne morate plaćati za potencijalne pacijente
Ako ste voljni uložiti trud, SEO će postati jedna od najisplativijih metoda marketinga. Dugoročne koristi bit će znatno veće od drugih marketinških inicijativa.
Kako funkcioniraju SERP-ovi?
SERP označava stranicu rezultata tražilice. To je u osnovi stranica rezultata koju dobijete kada obavite online pretraživanje.
Postoje mnoge tražilice ali kralj tražilica je Google.
SEO za stomatologe počinje sa “crawlanjem” i indeksiranjem stranice
Kada upišete upit u Google, ne pretražujete izravno ogromnu prostranstvo weba. Umjesto toga, pretražujete Googleovu verziju weba.
U suštini, internet je kaotično mjesto. To je ogroman digitalni ocean s milijardama web stranica koje plutaju bez reda. Kao i druge tražilice, Google donosi neki poredak te pronalazi web stranice putem veza, a zatim ih indeksira. Indeksiranje, uključuje analiziranje sadržaja stranice i pohranjivanje podataka radi lakšeg dohvaćanja tijekom budućih pretraživanja.
Jeste li ikada naišli na pojmove poput “web crawlera” ili “web spidera”? To su digitalni agenti koje su tražilice stvorile kako bi istraživale web i dokumentirale svoje nalaze, učinkovito ga indeksirajući za korisnike.
Ti agenti svakodnevno indeksiraju stotine milijardi stranica i zaranjaju u milijune novih tako što prate povezani sadržaj. Takvi linkovi djeluju kao vodilje za te pretraživače kako bi otkrili nove informacije. Ovaj proces međusobnog povezivanja od vitalnog je značaja za SEO za stomatologe, ilustrirajući moć i važnost pravilnog povezivanja.
“Crawleri” su nepriznati junaci digitalnog doba, osiguravajući da možete lako pronaći ono što tražite kada koristite tražilice. Njihov mukotrpan rad identificiranja, kopiranja i indeksiranja sadržaja omogućava platformama poput Googlea, Yahooa i Binga da dostave rezultate na koje smo navikli.
Dakle, kada netko u digitalnom marketingu ili web developer spomene da vaša web stranica nije indeksirana, to znači da je tražilicama nedostupna.
Kako tražilice rangiraju stomatološke web stranice?
Cilj tražilice je prikazati relevantan skup rezultata pretraživanja u što kraćem vremenu. Što bolje tražilica obavlja posao pružanja potrošaču onoga što želi, to je vjerojatnije da će potrošač ponovno koristiti tu tražilicu.
Vaša stomatološka ordinacija može se pojaviti na vrhu stranice u lokalnoj usluzi ili Google oglasima. Možete se pojaviti i u rezultatima lokalne karte. Također se možete pronaći u organskim rezultatima ispod Googleove karte.
Strategije SEO-a za stomatologe poboljšavaju rangiranje na Google karti i organskim rezultatima. Optimizacija oglasa na lokalnim uslugama i Google oglasima naziva se marketing tražilica (SEM). SEM je druga metoda digitalnog marketinga koja se ne pokriva u ovom članku.
Rangiranje vaše stomatološke web stranice će se povećati ili smanjiti na SERP-u ovisno o čimbenicima raspravljenim u ovom postu.
12 SEO strategija za stomatologe kako poboljšati online prisutnost
- Provjerite pogreške u tehničkom SEO-u
- Poboljšajte brzinu učitavanja stranica
- Napravite Google poslovni profil
- Ažurirajte kategorije na svom Google poslovnom profilu
- Optimizirajte svoj Google poslovni profil
- Odaberite ispravne ključne riječi za SEO strategiju
- Blog za korist SEO-a
- Nikada ne koristite ništa osim originalnog pisanja
- Stvarajte backlinkove
- Imajte snažnu strategiju internih veza
- Ažurirajte web lokaciju da bude optimizirana za mobilne telefone
- Redovito objavljujte na društvenim medijima
Provjerite pogreške u tehničkom SEO-u
Tehnički SEO doprinosi sa 30-40% rangiranju na SERP-u (stranici rezultata pretraživanja). Optimizira određene značajke web mjesta kako bi se osiguralo da su brzo i lako dostupne “crawlerima” tražilica. Web stranica koja se brže učitava i jasna je tim “crawlerima” obično ima bolji rang.
Tražilice poput Googlea ciljaju pružiti korisnicima najbolje rezultate pretraživanja. Ako se vaša web stranica sporo učitava, uzrokujući da posjetitelji brzo napuste stranicu (bounce), manje je vjerojatno da će se smatrati vrhunskim rezultatom.
Tehnički optimizirana web stranica trebala bi:
- Brzo se učitati.
- Lako biti dostupna tražilicama.
- Uključivati datoteku robots.txt.
- Biti bez pogrešnih veza.
- Izbjegavati duplicirani sadržaj.
- Biti SSL/HTTPS sigurna.
- Uključivati strukturirane podatke.
- Imati kartu web mjesta.
Ako niste upoznati s tim aspektima, nije problem. Ako nemate poseban interes za ovu temu, razmislite o traženju stručnosti. Da biste procijenili tehničko stanje svoje web stranice, obratite se svom timu za web razvoj ili provedite tehnički pregled web mjesta pomoću dostupnih online alata. Također možete provesti tehnički pregled web mjesta ovdje.
Poboljšajte brzinu učitavanja stranica
Nastavljamo se na prvu točku jer je ovo izuzetno važno. Ako web stranica treba više od 3 sekunde za učitavanje, 40% posjetitelja će napustiti stranicu. Kada se to dogodi, Google prepoznaje da korisničko iskustvo pati i to će rezultirati opadanjem u rangiranju.
Ako niste provjerili brzinu učitavanja svoje web stranice, to možete učiniti pomoću “Google’s Page Speed insight” alatne trake za brzinu stranice.
Pažnja je potrebna kako biste održavali ažurnost svoje web stranice. Jedan od najnovijih zahtjeva od strane Googlea bio je pretvaranje svih slika u WebP format. WebP format omogućava prikaz slika visoke kvalitete, ali s puno manjom veličinom datoteke. To je bolja opcija od korištenja PNG ili JPEG datoteka.
Napravite Google poslovni profil
Vaš Google poslovni profil stomatološke prakse (GBP) besplatna je poslovna lista koju pruža Google. Omogućuje vam upravljanje načinom prikaza informacija o vašoj praksi na Google proizvodima, poput Google Mapsa i Pretraživanja, i prvi je korak u optimizaciji i postizanju višeg rangiranja na Google karti.
Možete ga zamisliti kao svoju virtualnu izložbu. Kada potencijalni pacijenti traže stomatologa u svojoj blizini, često pogledaju Google kartu. Vaš Google poslovni profil prikazat će ključne detalje poput lokacije, radnog vremena, kontaktnih podataka, recenzija i fotografija prakse.
Zašto je ovo ključno za uspjeh rangiranja?
Vidljivost: Pacijenti često koriste Google karte kako bi pronašli obližnje stomatološke ordinacije. Optimiziran GBP osigurava da se pojavljujete u tim lokalnim pretragama.
Povjerenje: Recenzije, ocjene i točne informacije grade povjerenje. Novi pacijenti vjerojatnije će odabrati stomatologa s pozitivnim recenzijama i transparentnim podacima.
Angažman: GBP vam omogućuje objavljivanje ažuriranja, fotografija, proizvoda, ponuda ili događanja, čime vam omogućuje učinkovito sudjelovanje s potencijalnim i postojećim pacijentima.
Pregledi: Razumijevanje kako pacijenti pronalaze vašu praksu i odakle dolaze putem ugrađene analitike u GBP-u
Ažurirajte svoj Google poslovni profil
Nakon što ste zatražili svoj profil, možete ažurirati unos s obiljem korisnih informacija koje će pomoći da se unos bolje rangira.
Prvo što trebate učiniti je provjeriti jesu li vaši podaci o imenu, adresi i broju telefona ispravni.
Optimizirajte svoj Google poslovni profil
Sada kada ste zatražili unos i provjerili informacije o imenu, adresi i broju telefona, vrijeme je da počnete optimizirati svoj Google poslovni profil. Evo nekoliko koraka koje biste trebali provjeriti kako biste počeli:
- Primarna kategorija: Ako ste stomatolog, nemojte koristiti “Dentalna klinika”, već “Stomatološka ordinacija”.
- Sekundarna kategorija: Odaberite sekundarnu kategoriju ako pružate usluge, ali nemojte pretrpavati puno kategorija. Preporučujemo 2-3 osim ako niste praksa koja pruža sve usluge.
- Dodajte sve usluge koje nudite u odjeljku s uslugama.
- Iskoristite svih dvadeset mjesta za lokacije.
- Počnite objavljivati barem dva puta mjesečno i povezujte se s vašom web stranicom.
- Dodajte vezu za rezervaciju, ako je imate.
- Ažurirajte informacije o prihvaćenim osiguranjima.
- Dodajte proizvode ako ih nudite.
- Dodajte barem 50 slika i nastavite dodavati slike poput onih koje biste dodavali na svoje društvene medije
Odaberite ispravne ključne riječi za SEO strategiju
Jedan od prvih koraka u SEO-u za stomatologa je identificirati usluge koje želite optimizirati. Optimizacija za ključne riječi velike važnosti jedna je strategija. Top 5 ključnih riječi za zubare su:
- Stomatolog u [vašem području]
- Stomatolozi u [vašem području]
- Najbolji stomatolog u [vašem području]
- Stomatolog blizu [vašeg područja]
- Stomatolog za hitne situacije u [vaše područje]
Druga strategija je optimizacija za duge ključne riječi, koje su specifičnije i obično dulje od često traženih riječi. Duge ključne riječi imaju manje prometa, ali općenito su lakše optimizirati.
Primjeri takvog tipa ključnih riječi mogu biti:
- Zubar koji prihvaća medicinsko osiguranje
- Zubni implantati za starije osobe
- Najbolji proizvodi za izbjeljivanje zuba odobreni od strane zubara
- Dentalni implantati blizu mene
- Obiteljski stomatološki ured blizu mene
Ako niste upoznati s odabirom ključnih riječi, možete koristiti ovaj generator ključnih riječi od ahrefs. Također možete koristiti Googleov alat za planiranje ključnih riječi. Oba su odlična alata za istraživanje optimizacije tražilice.
Blog za korist SEO-a
Blogovi su postali važniji nego ikad kao strategija SEO-a za stomatologe. Kada su blogovi na vašem web mjestu vrijedni i angažirajući, vaši potencijalni pacijenti vide vašu praksu kao pouzdan izvor. Google to prepoznaje, što je pokazatelj da stvarate koristan sadržaj. Vaši će blogovi poboljšati poziciju na stranicama rezultata pretraživanja. Najbolje usluge SEO-a za stomatologe uvijek koriste blogove.
Prva stvar koju trebate učiniti je dodati blog na svoju web lokaciju. Dodavanje bloga je jednostavno, i bilo tko u dizajnu web mjesta za stomatologe može to učiniti za nekoliko minuta. Sljedeći korak je stvaranje prilagođenog i originalnog sadržaja koliko god je to moguće. Provjerite jesu li vaši blogovi o stomatološkim uslugama opsežni. Preporučujem da imaju barem 650 riječi.
Pacijenti koji traže stomatologe online koristit će geo-lokatore i usluge u svojim frazama pretraživanja. Kada optimizirate svoje web mjesto za ključne riječi, željet ćete koristiti te geo-lokatore, pružajući Googleu jednostavan način povezivanja vaše web stranice i fraze pretraživanja pacijenta.
Ako ne uključite grad, državu i informacije o uslugama u vašu stomatološku kopiju, vaš će SEO biti nedostatan. Provjerite je li vaša strategija SEO-a za stomatologe uključuje planiranje ključnih riječi.
Nikada ne koristite ništa osim originalnog pisanja
Želite imati originalan sadržaj na cijelom svojem web mjestu. Preporučuje se da izgradite svoju web lokaciju koristeći jednostavno rješenje dizajna poput WordPressa i koristite dodatke Yoast ili Rank Matha. Oba su dodatka za WordPress koji procjenjuju svaku stranicu na vašem web mjestu i pružaju vam smjernice o tome kako optimizirati stranicu za određenu ključnu riječ.
Daju sugestije o duljini sadržaja, strukturi povezivanja, gustoći ključnih riječi, meta podacima i drugim važnim faktorima koji će poboljšati SEO za vašu stomatološku praksu.
Ako ste vrsta stomatologa ili marketinškog menadžera koji nema vremena pisati novi sadržaj za stomatološku praksu, tada ćete htjeti angažirati tvrtku za SEO za stomatologe da vam pomogne s pisanjem i SEO-om.
Stvarajte povratne veze
Povratna veza veza prema vašoj web lokaciji s druge web lokacije. Odličan primjer toga bio bi link s lokalnog poslovnog direktorija ili članak o oralnom zdravlju u internetskom periodiku koji vodi prema vašoj web lokaciji.
Prema stručnjacima SEO-a za stomatologe, dolazne veze su najmoćniji izvor snage rangiranja za vašu marketinšku strategiju SEO-a za stomatologe.
Kako Google zna da je vaša stomatološka praksa bolja opcija od druge stomatološke prakse? Nemaju nekoga na terenu u vašoj zajednici koji ocjenjuje stomatološke prakse. Dolazne veze su jednostavan način za Google da mjeri kvalitetu i relevantnost vaše stomatološke prakse. Tvrtka s izvrsnim ugledom kojeg lokalno stanovništvo cijeni imat će više ljudi koji govore o njoj i povezuju se s njom online.
Vrijednost dolazne veze mjeri se kvalitetom web mjesta s kojeg dolazi. Ako je web mjesto utemeljeno, ugledno, ima puno prometa i također ima puno veza, Google će to vidjeti kao uglednu vezu. Sjajan način razmišljanja o dolaznim vezama jest da su slične povjerenju koje se iskazuje glasovima povjerenja. Google procjenjuje pouzdanost vaše web stranice putem vrsta dolaznih veza koje imate.
S druge strane, ako web mjesto koje vam povezuje postoji tek nekoliko dana, nema prometa ni veza, to je slaba veza. Slabe veze mogu biti neželjene (spam) i oštetiti vaše rangiranje. Trebate biti oprezni s vezama koje stječete.
Imajte snažnu strategiju internih veza
Interne veze su veze s vaše web stranice prema drugoj stranici na vašoj web stranici. Dobar primjer bio bi blog članak koji govori o zubnim implantatima i povezuje se s vašom stranicom usluge zubnih implantata.
Zašto su interne veze tako važne? Da bi paukovi pretraživača pronašli sve stranice na web mjestu, potrebno im je pristup pretraživom strukturi veza, što je metoda koja omogućuje paukovima obilazak arhitekture web mjesta. Nakon što se nova stranica otkrije putem veze, stranica se može indeksirati.
Mnoge web stranice čine pogrešku skrivanja ili prikrivanja svoje osnovne navigacije veza na način na koji ih tražilice ne mogu vidjeti. To smanjuje šanse da budu otkrivene u indeksima tražilica.
Također, samo zato što imate web stranicu ne znači da Google zna vrstu pacijenata koje želite privući. Interne veze pomažu rješavanju problema strukturiranjem vaših veza kako bi Googleu pokazale koje su usluge najvažnije za vašu praksu.
Ažurirajte web lokaciju da bude optimizirana za mobilne telefone
Većina ljudi na Googleu koristi mobilne uređaje. Međutim, Googleovi sustavi rangiranja i dalje pregledavaju desktop verziju sadržaja web mjesta kako bi ocijenili njegovu relevantnost. To može uzrokovati probleme kada mobilna verzija ima manje sadržaja od desktop verzije. Godine 2018., Google je najavio ažuriranje pretraživača koje se odnosi na indeksiranje mobilnih uređaja kako bi riješio taj problem. Mobilno prvo indeksiranje znači da je mobilna verzija vaše web stranice ono što Google koristi za indeksiranje i optimizaciju tražilice.
Mobilna optimizacija nužna je jer je dizajnirana s mobilnim pristupom, što omogućuje da se web mjesto preoblikuje za korisnike mobilnih uređaja. Mobilno optimizirane stranice čine se što bezbolnijima kad ih korisnici vide na malom uređaju i predstavljaju najbolju SEO strategiju.
Redovito objavljujte na društvenim medijima
Jeste li znali da je aktivnost na platformama društvenih medija vaše stomatološke prakse uključena u algoritam rangiranja? Točno, SEO za stomatologe i marketinških na društvenim mrežama za stomatologe rade zajedno. Ostanak aktivan na svojim računima na društvenim mrežama pruža još jednu priliku za poboljšanje vašeg rangiranja na Googleu.
Kada objavljujete na Facebooku, Instagramu, TikToku, LinkedInu ili bilo kojoj drugoj društvenoj mreži, vaši pratitelji mogu komentirati, dijeliti i lajkati postove. To nazivamo angažmanom na društvenim medijima. Angažman je lako prepoznat od strane tražilica i pomaže u identifikaciji autoriteta u industriji.
Dosadni postovi na društvenim medijima = Nema signala s društvenih medija Razmislite o tome na ovaj način. U nastavku je primjer iznimno dosadnog stomatološkog posta. Zamućeni su podaci o praksi iz straha da ih nećemo osramotiti. Onaj s lijeva je post. U sredini je koliko je dobio angažmana, velika nula. S desne strane je koliko je više ljudi vidjelo post zbog angažmana na njemu. Još jedna velika nula.
Ovo je odličan primjer potpuno neučinkovitog posta na društvenim medijima, i nije pružio nikakvu korist u SEO-u za stomatologe.
Često postavljena pitanja
1. Treba li stomatolozima SEO?
Ako je cilj stomatologa povećati broj novih pacijenata, SEO za stomatologe ozbiljno treba uzeti u obzir u marketinškim naporima stomatološke prakse.
SEO (optimizacija za tražilice) je strategija digitalnog marketinga za stomatologe koja se fokusira na rangiranje pretraživanja web mjesta vaše stomatološke prakse, vašeg Google My Business profila, profila na društvenim mrežama i drugih online resursa. Razlog zbog kojeg bi stomatolog želio implementirati SEO strategiju jest pomaganje u povećanju broja ljudi koji pronalaze njegovu ili njezinu stomatološku praksu putem pretraživanja fraza.
U studijama slučaja SEO-a za stomatologe u marketinškom području otkriveno je da će se broj telefonskih poziva značajno povećati kada se implementira lokalna SEO strategija za stomatologe.
2. Koliki je povrat investicije koji stomatolozi mogu očekivati od SEO-a?
ROI je akronim koji označava povrat investicije. ROI omogućuje stomatolozima mjerenje kvalitete njihovih marketinških ulaganja. Stomatolozi mogu ostvariti ROI praćenjem pacijenata generiranih iz inicijative dentalnog marketinga.
Da biste dobili stvaran broj ROI-a, zubari trebaju povezati svoje marketinške troškove i nove pacijente sa svojim PMS-om (praksis menadžment sustav).
Još jedan način praćenja ROI-a je pripisivanje prosječne konverzije za sljedeće atribute: dolazni pozivi, zakazani termini na temelju dolaznih poziva i prosječan iznos dolara po pacijentu. Broj ROI-a s ovom metodom neće biti točan, ali uz pažnju na detalje, stomatolog može dobiti približnu predodžbu o svom ROI-u na svakom marketinškom naporu.
Stomatolog može izračunati svoj ROI oduzimanjem marketinškog troška od ukupnog prihoda generiranog iz dentalnog marketinškog ulaganja, također nazvanog neto povrat.
Nakon što dobijete neto povrat, podijelite taj broj s troškom ulaganja i pomnožite ga s 100. Dobit ćete broj povrata na investiciju.
3. Kako zubari mogu doći na prvo mjesto pretraživanja na Google-u
Zubar može poboljšati svoje pozicije u rezultatima pretraživača provodeći SEO (optimizacija za tražilice) na svojoj web stranici i drugim online resursima, poput njihovog Google My Business računa. U članku ahrefs-a utvrđeno je da malim tvrtkama treba između 61 i 182 dana da marketinška inicijativa za zubarsku praksu pomogne u rangiranju u prvih deset mjesta na Googleu.
Važno je imati na umu da kad govorite o rangiranju, morate biti sigurni u kojem dijelu SERP-a (stranica rezultata pretraživanja) pokušavate postići bolje rangiranje. Organski zapisi nalaze se ispod Google karte i vrlo su blisko povezani s SEO-om vaše stomatološke web stranice. Zapisi na Google karti su rezultati lokalnog SEO-a i blisko su povezani s vašim Google My Business računom i vašom web stranicom.
Taktike koje pomažu u SEO-u za zubare uključuju izgradnju dolaznih i internih veza, pisanje sadržaja i ispravke pogrešaka na web mjestu. Budite oprezni s dentalnim marketinškim stručnjacima koji obećavaju rangiranje na prvom mjestu u određenom vremenskom razdoblju. Obećanja poput ovih obično su taktike snažnog prodajnog pristupa. Ono što se čini predobrim da bi bilo istinito, često je predobro da bi bilo istinito.
4. Hoće li SEO za stomatologe pomoći da pronađem pravu vrstu pacijenata?
Sve dok znate koje pacijente pokušavate privući, kampanje SEO-a za zubare mogu se prilagoditi i prilagoditi kako bi se usredotočile na privlačenje tih pacijenata. Ako stomatolog želi privući pacijente za zubne implantate, kampanja se može usredotočiti na pomaganje praksi da se rangira što je više moguće za ključne riječi povezane s zubnim implantatima. Ili, ako postoji određeno geografsko područje iz kojeg želite privući pacijente, kampanja SEO-a za zubare može se usredotočiti na optimizaciju za određeno geografsko područje.
5. Je li SEO za stomatologe nužan?
Kratki odgovor na ovo pitanje je ‘Da’, posebno ako želite da vaša stomatološka praksa bude pronađena online od strane potencijalnih pacijenata. Dentalni SEO pomaže praksama da se rangiraju više u tražilicama, a ne ovisi o vrsti zubara koju imate. Svaka stomatološka praksa može imati koristi, bilo da se radi o općem zubaru, ortodontu ili specijaliziranoj praksi.
Primarni način na koji potencijalni pacijenti pronalaze zubare je putem lokalnog SEO-a, odnosno Google karte. Gotovo ¾ svih potencijalnih pacijenata vjeruje rezultatima i koristi Google kartu. SEO za zubare je način da se poboljšaju vaši rezultati na Google karti i privuku više novih pacijenata.
6. Koliko vremena treba da se postignu željeni rezultati pomoću SEO-a za stomatologe?
Ovisno o ciljevima i očekivanjima kampanje dentalno SEO-a, vrijeme će varirati od nekoliko mjeseci do moguće godina.
SEO za stomatološke prakse trebao bi biti kontinuirani i dugoročni napor. Stomatolozi koji započinju SEO kada im odmah trebaju novi pacijenti, na kraju će biti razočarani rezultatima. Najbolje je alocirati dio proračuna za marketing zubara prema kampanji SEO-a koja će uvijek biti aktivna.
Ideja koju ovdje sugeriramo nije odvraćanje zubara od pokretanja kampanje SEO-a, jednostavno je to stvarnost kako dentalni digitalni marketing danas funkcionira. Prednosti povrata ulaganja (ROI) od dentalnog SEO-a toliko su visoke da su zubarima usmjerenima prema budućnosti preusmjerili svoje proračune za marketing s tradicionalnog oglašavanja prema SEO-u.
7. Koliko je korisničko iskustvo važno prilikom rada SEO-a za stomatologe?
Google prati kako ljudi interagiraju s vašom web stranicom i zatim koristi tu informaciju kako bi poboljšao stranicu rezultata pretraživača (SERP). Na primjer, ako posjetitelj web mjesta koristi mobilni telefon prilikom posjeta vašem web mjestu, a vaše web mjesto nije optimizirano za mobilne uređaje, vjerojatno će imati frustrirajuće iskustvo.
Svi smo kliknuli na neoptimizirano mobilno web mjesto. Koliko je teško pronaći ono što želite kad su slike premale za prepoznavanje ili se tekst proširuje izvan ekrana vašeg telefona? Morate se pobrinuti da vaša web stranica bude optimizirana za mobilne uređaje.
Iz tog razloga korisničko iskustvo utječe na to koliko dobro vaša web stranica rangira. Postavite si ova pitanja:
- Brzo li posjetitelj web stranice pronalazi ono što traži?
- Je li upotreba web mjesta bez napora?
- Je li informacija pravilno raspoređena po cijelom web mjestu?
Znači li to da pretraživači provjeravaju koliko je estetski ugodna vaša web stranica? Ne nužno. Google, Yahoo! i Bing-u nije važno kako vaša web stranica izgleda, ali estetika igra ulogu u korisničkom iskustvu. Specijalist za dentalni SEO mora razmotriti tehničke i aspekte korisničkog iskustva prilikom izrade dentalne web stranice.