Digital Aetas

w

SEO za odvjetnike: Ultimativni vodič za SEO odvjetničkih ureda

Što je SEO za odvjetnike? Optimizacija web mjesta odvjetničkih ureda (SEO) je proces poboljšanja kvalitete i količine prometa na web-stranicu putem tražilica. SEO privlači neplaćeni promet umjesto izravnog ili

U ovom članku možete vidjeti kakve SEO za odvjetnike može unaprijediti poslovanje

Podjeli

Što je SEO za odvjetnike?

Optimizacija web mjesta odvjetničkih ureda (SEO) je proces poboljšanja kvalitete i količine prometa na web-stranicu putem tražilica. SEO privlači neplaćeni promet umjesto izravnog ili plaćenog prometa.

Zašto je SEO za odvjetnike važan?

Više ljudi nego ikad prije okreće se Googleu kada trebaju unajmiti odvjetnika. Trendovi pretraživanja za “odvjetnik za osobne ozljede” porasli su za 4.000% od 2015. godine, s više od 60 milijuna pretraga svake godine vezanih uz osobne ozljede.

Pokazuje rast google trenda

Isti trendovi rasta primjećuju se i u drugim područjima prava.

Prihod koji organski promet može donijeti vašoj tvrtki povećava se tijekom vremena, čineći ga jednim od najučinkovitijih digitalnih marketinških kanala u koje vaša tvrtka može ulagati.

No, potrebno je uložiti značajan truda ako se želite visoko rangirati na Googleu. Pravna industrija je izuzetno konkurentna, a faktori rangiranja u Googleovom algoritmu nisu nimalo statični.

Ipak, ne možete si priuštiti da to zanemarite. Prema nedavnom istraživanju iz 2022. godine, 64% ljudi reklo je da odvjetnika traže na Googleu.

Vaši potencijalni klijenti koriste Google kako bi pronašli i unajmili ljude poput vas. Ako niste prisutni tamo, propuštate potencijalne klijente.

Zato je SEO toliko važan za odvjetničke tvrtke.

Prednosti SEO-a za odvjetničke urede

Samo dva marketinška kanala sposobna su pružiti rast koji se množi tijekom vremena: SEO i “word of mouth” (usmena preporuka).

Drugi kanali su više transakcijski i volatilni. Stavite dolar unutra, i dobijete dva dolara natrag (što je prosječan povrat od plaćenih kanala poput Google oglasa, prema Googleu).

Vaš promet i online prisutnost počet će blijedjeti čim prestanete trošiti novac na oglašavanje ili objavljivanje na društvenim mrežama poput Facebooka, X (ili Twittera, kako ga još uvijek nazivamo), i LinkedIn-a.

SEO se ponaša potpuno suprotno. Potrebno je vrijeme da pokrenete motor, ali jednom kad to učinite, vaš promet će rasti i množiti se tijekom vremena.

To je moć SEO-a.

Prosječno, 27.6% klikova na Googleu ide prvom organskom rezultatu na prvoj stranici, prema istraživanju koje je proveo Brian Dean na Backlinko-u.

Krivulja opadanja također je dramatična, s više od 76% klikova koji idu stranicama koje se rangiraju među prvih troje rezultata organskog pretraživanja.

Osnove SEO-a za odvjetničke urede

U SEO industriji sve se vrti oko dolaska na vrh stranica rezultata pretraživanja (SERP-ova). Da biste to postigli, napori u SEO-u obično ulaze u jednu od pet glavnih kategorija:

  1. Istraživanje ključnih riječi: Saznajte o kojim temama ljudi pretražuju.
  2. Sadržaj: Stvarajte visokokvalitetni sadržaj koji ljudi mogu pronaći prilikom online pretraživanja, a koji pokazuje vašu stručnost.
  3. On-page SEO: Učinite svoj sadržaj razumljivim za ljude i tražilice.
  4. Izgradnja linkova: Dobijte podršku drugih web-mjesta s visokokvalitetnim povratnim vezama.
  5. Tehnički SEO: Učinite što je moguće jednostavnijim za tražilice da otkriju, pretražuju i indeksiraju vašu web-lokaciju.
  6. Lokalni SEO: Postavite Google Business profil kako biste bili kvalificirani za rangiranje u lokalnim rezultatima pretraživanja.

Svaku od ovih kategorija ćemo detaljno razraditi u odvojenim poglavljima unutar ovog vodiča.

Ako trebate angažirati agenciju specijaliziranu za usluge SEO-a za odvjetničke tvrtke, to su stvari koje bi trebale pružiti.

Važno je napomenuti da su ovo sve taktike, no ne bi se trebale zamijeniti s SEO strategijom ili marketinškom strategijom.

Iz našeg iskustva manje od 5% kompanija ima dokumentiranu strategiju za pobjedu.

Gotovo svaki članak koji pronađete na internetu pokazuje nedostatak razumijevanja zbog miješanja taktika sa strategijom.

Ako nemate dobro definiranu strategiju za pobjedu, trebali biste započeti s definiranjem iste.

Preduvjeti za uspjeh u SEO-u

Prije nego se upustite u SEO avanturu, postoje određeni preduvjeti koje biste trebali imati prije nešto počnete. Bez njih gradite kuću bez temelja.

Nabavite domenu

Vjerojatno već imate web-domenu. Ako je to slučaj, nema potrebe mijenjati je sada bez konzultacija s stručnjakom za SEO. Ako je još nemate, razmislite o sljedećim stvarima..

Ime domene

Odaberite domenu koja je laka za pamćenje ili prepoznavanje. Izbjegavajte crte u nazivu domene.

Neke SEO agencije možda preporučuju pokušaj dobivanja takozvane domene s točnim podudaranjem. To je domena u kojoj se ključna riječ koju želite ciljati nalazi u samom URL-u.

Iako to može pomoći iz SEO perspektive, dugoročno vam neće biti od koristi.

Svaki SEO koji to preporučuje ne razmišlja o utjecaju na brend jer većina SEO stručnjaka zamjenjuje čitanje blogova na internetu kao adekvatnu zamjenu za formalno obrazovanje iz područja marketinga.

Ako tvrde da je EMD bolji, samo im napomenite da je domena Johna Morgana “forthepeople.com“, i njegova tvrtka dobro stoji s aspekta SEO-a.

❌ Domena s točnim podudaranjem: houstonpersonalinjurylawyer.com
✅ Brend:
 forthepeople.com

Top-Level (TLD) Domena

Vaša TLD je dio koji dolazi odmah nakon naziva domene. Na primjer, .com. TLD-ovi nemaju utjecaja na SEO, ali pokušajte dobiti .com verziju ako možete. Ona je češća, i ljudi su skloniji upisivati je izravno prilikom pokušaja posjeta vašoj web-lokaciji.

Odaberite Pouzdanu Uslugu Web Hostinga

Većina odvjetničkih tvrtki koristi WordPress i samostalno smješta svoju web-lokaciju putem pružatelja usluga web hostinga treće strane. Vaš web hosting je poput online tvrdog diska koji pohranjuje vašu web-lokaciju i sustav koji koristite za upravljanje njom.

Ako već niste odabrali pružatelja usluga web hostinga ili ste pomalo nezadovoljni trenutnim, fokusirajte se na pronalaženje onog koji zadovoljava sljedeće kriterije:

  1. Uključen SSL certifikat. SSL certifikati su preporučeni od strane Googlea i omogućuju vašoj web-lokaciji slanje informacija šifrirano preko interneta.
  2. Lak za instalaciju CMS-a. Većina pružatelja usluga web hostinga danas olakšava instalaciju WordPressa. Ipak, preporučljivo je provjeriti. Plus je ako pružatelj olakšava upravljanje WordPress dodacima s njihove nadzorne ploče.
  3. Backup. Odaberite pružatelja usluga web hostinga koji pruža dnevne automatske sigurnosne kopije. Dodaci za WordPress ponekad mogu srušiti cijelu web-lokaciju, a mogućnost vraćanja na prethodno stanje olakšava ponovno povezivanje na mrežu.
  4. Podrška 24/7. Većina dobro uspostavljenih pružatelja usluga web hostinga pruža podršku 24 sata dnevno. Ako to ne čine, ne bih ih koristio. Vrlo je korisno kada vam je potrebno i zaista frustrirajuće kada je ne možete dobiti.

Koristite platformu s snažnim CMS-om

Nemojte si otežavati život više nego što trebate. Samo koristite WordPress, najpopularniji je s razlogom. Webflow je također u redu, ali CMS Webflowa nije tako fleksibilan kao izvorna verzija koju WordPress koristi, a zove se Gutenberg.

Nemojte miješati wordpress.org s wordpress.com, ova druga je usluga upravljanog hostinga i iako to nije kraj svijeta, žrtvujete nešto fleksibilnosti kad koristite upravljačkog pružatelja usluga.

Osigurajte svojoj ciljanoj publici najbolje korisničko iskustvo

Google održava svoju dominaciju na tržištu jer konzistentno pomaže ljudima da brže i pouzdanije pronađu ono što traže od drugih pretraživača.

Osiguravanje korisnicima izvrsnog iskustva pomoći će vam da se rangirate i što je još važnije, također će vam pomoći da ih pretvorite u klijente.

Možete saznati točno kako Google definira dobro korisničko iskustvo u njihovim smjernicama za ocjenjivanje kvalitete (kliknite na taj link za preuzimanje smjernica u PDF formatu).

Koristite HTTPS protokol instaliranjem SSL certifikata

Spomenuli smo ovo ranije, pazite da vaša web-lokacija ima instaliran SSL certifikat. Ako to nije slučaj, često će izgledati ovako kada ljudi pokušaju posjetiti:

Warning Displayed When Site Doesn't Have an SSL Certificate
Nesigurne stranice prikazuju ovo upozorenje

Biste li ostali na web-lokaciji ako biste vidjeli to? Naravno da ne. Dakle, pobrinite se da vaša web-lokacija bude sigurna.

Izgradite povjerenje i vjerodostojnost s dobrim web dizajnom

Dobar web dizajn nije samo o rasporedu, bojama i slikama. Radi se o upotrebljivosti, funkcionalnosti i jasnoći.

Željeli to priznati ili ne, naš vanjski izgled utječe na to kako nas ljudi percipiraju, isto vrijedi i za vašu web-lokaciju. Ako dizajn vaše stranice nije u koraku s vremenom, ljudi će možda isto pretpostaviti i za vaše pravno znanje.

S tim na umu, pažljivo odaberite svog web dizajnera. Evo na što treba paziti:

Provedite istraživanje korisnika

Prvo, ako ne provode istraživanje korisnika, nisu profesionalni web dizajneri.

Mnogi znaju kako stvoriti vizualno privlačne stvari, ali to ne znači da znaju kako potaknuti ljude da postanu klijenti. Pronađite dizajnera koji pristupa obrtu s potrebnom razinom profesionalizma.

I zapamtite, vi niste vaš klijent. Posao vašeg web dizajnera je stvoriti web-lokaciju koja će se svidjeti vašim potencijalnim klijentima, što nužno nije isto što i web-lokacija koja vam se sviđa vama. Ako primijetite da se ne slažete s nečim u podacima i ako vam nije važno zaraditi manje novca, tada je u redu poništiti ono što vaše tržište želi.

Vaš web dizajner nije copywriter, a niste ni vi.

Nešto nije u redu ako vaš web dizajner piše tekstove, a ni vi to ne biste trebali raditi. Vi ili vaš dizajner trebali biste angažirati profesionalnog copywritera da izradi sve tekstove za ključne stranice konverzije (u osnovi sve što nije dio vaših blog postova).

Profesionalni copywriter će analizirati pretrage vaše ciljane publike i pretvoriti uvide koje otkriju u riječi koje će vam doslovno donositi novac.

Ako vi ili vaš web dizajner ne angažirate stvarnog copywritera, propuštate puno prilika za zaradu.

Prilagodite svoju web stranicu mobilnim uređajima

Govoriti o važnosti mobilno prilagođenih web-lokacija u 2023. godini osjeća se kao ponavljanje već poznate stvari, ali sve dok i Google i dalje govore o tome, i mi ćemo.

Google daje prednost mobilnoj verziji vaše web-lokacije u odnosu na desktop verziju jer je više od polovice svih posjeta web-lokacijama (57%) u SAD-u obavljeno s mobilnih uređaja u travnju 2023. godine.

Dakle, ako još uvijek zaostajete i želite se uhvatiti u koštac s vremenom, prilagodite svoju web stranicu mobilnim uređajima.

Koristite veličinu fonta koja je čitljiva

Kada niste sigurni, odaberite font veličine 16pt do 18pt. Ovo će učiniti vaš tekst čitljivim na različitim veličinama uređaja, od mobilnih do super retina 8k zaslona.

Izbjegavajte iritantne skočne prozore i međustranice

Većina odvjetničkih tvrtki nema iritantne skočne prozore, ali neke implementiraju svoj chat na način koji je frustrirajuć za korisnike. Ako vaš chat preuzima cijeli ekran, počinje proizvoditi zvukove ili iskače iznova i iznova na svakoj stranici – radite to pogrešno.

Zamislite da ste upravo ušli u trgovinu, a prodajni predstavnik vam skače ispred čim uđete, ne dopušta vam proći i neprestano vam se obraća.

Zvuči li to kao pozitivno iskustvo?

Dakle, nemojte to raditi ni svojim posjetiteljima na web-lokaciji. Ako vaš chat iskače nakon što netko neko vrijeme čita stranicu ili posjećuje nekoliko stranica, onda je to u redu. To je ekvivalent prodajnog predstavnika koji pita trebate li pomoć kada ste već dva puta prošli isti prolaz u trgovini građevinskog materijala.

I znam da zvučni signal treba podsjetiti ljude da ste tu. Ali vjerujte mi, znaju da ste tu. Nisu zaboravili. Dakle, prestanite s tim.

Unaprijedite brzinu učitavanja web stranice

Ljudi su nestrpljivi. Žele da se web-stranice brzo učitavaju. Iako je brzina učitavanja stranica faktor rangiranja, unatoč popularnom uvjerenju, to je mali signal.

Prema vlastitoj dokumentaciji Googlea, “[Naša ažuriranja brzine učitavanja stranica utjecat će] samo na stranice koje pružaju najsporije iskustvo korisnicima i utjecat će samo na malen postotak.”

Kad je riječ o brzini učitavanja stranica, postoji točka smanjenja povrata. Bit će vam dobro ako je usklađeno s konkurentima na Googleu. Ulaganje velike količine vremena i novca nakon toga gubitak je resursa.

Koristite logičnu strukturu web-lokacije

Učinite jednostavnim za ljude i pretraživače pronalaženje stvari na vašoj web-lokaciji. Najlakši način za to je korištenje logičke hijerarhije. Na primjer:

Strutkura stranica kako bi se unaprijedio SEO za odvjetnike
Primjer strukture stranice za odvjetnike

Ako primijenite ovaj pristup, svaka veza između stranica stvorit će internu vezu i reći će Googleu kako je vaša web stranica organizirana. Što bolje to napravite, lakše će Google pronaći novi sadržaj, razumjeti vašu web stranicu i rangirati vas gdje zaslužujete.

Održavajte organizirane i jednostavne URL-ove

Većina ljudi naiđe na probleme ovdje, posebno kada je riječ o blogu, koji obično predstavlja područje vaše web-lokacije odgovorno za privlačenje najviše prometa.

Ako koristite WordPress, postavite svoje postavke stalne poveznice na “Ime objave”. Druge opcije vjerojatnije će zbuniti ljude.

POST NAME

Savjet:Ako već imate puno sadržaja koji se rangira na vašoj web-lokaciji, nemojte mijenjati strukturu stalnih poveznica. Držite se onoga što već imate. Rijetko je dobra ideja mijenjati URL-ove ako to možete izbjeći.

Instalirajte RankMath SEO plugin

RankMath je najbolji SEO plugin za WordPress. Možda koristite Yoast, bio je popularan prije nekoliko godina, ali korištenje Yoasta danas ekvivalentno je korištenju Blackberry uređaja jer ne znate da postoje iPhone ili Android.

Nijedan SEO dodatak neće vas čarobno dovesti do boljeg rangiranja u rezultatima pretraživača. Mnogi će vam pokušati dodijeliti ocjenu. Zanemarite to; ocjene su beskorisne.

Ono u čemu su dobri, međutim, jest olakšavanje implementacije osnovnih (ali temeljnih) SEO aktivnosti, poput postavljanja naslova stranica i meta opisa, stvaranje sitemapova, izmjene robots.txt datoteke i preusmjeravanja. RankMath također olakšava dodavanje označavanja sheme (tj. strukturiranih podataka) na vaše stranice.

Indeksirajte svoju web-lokaciju na Googleu

Ovo je jednostavan, ali nužan proces. Slijedite ove upute ako imate novu web-lokaciju i trebate je prvi put rangirati na Googleu.

  1. Pronađite datoteku sitemap.xml na Google Search Console
  2. Prijavite se na Google Search Console
  3. Odaberite Sitemaps
  4. Unesite URL svoje sitemap datoteke i kliknite na gumb Pošalji (Submit)

Set Up and Configure Your Google Business Profile

Your Google Business Profile (GBP) is what makes you eligible to rank in the local search results and Google Maps. Learn how to do this in our step-by-step Guide to Google Business Profiles for Lawyers.

The key things to get right with your GBP are your business name, business category, address, phone number, and hours of operation.

Do not try to game the system by stuffing your business name with keywords. If you do, your competitor’s SEO agency will just flag it and get your GBP listing taken down while you fix it to abide by the guidelines.

If you’ve read anything about the concept of NAP consistency, this is where it matters most. Your name, address, and phone number on your GBP profile should match what you have on your site and across any directories you’ve added your business to.

Pratite rezultate vaše SEO kampanje

Sve što smo dosad raspravljali obuhvaća osnove SEO-a: što biste trebali raditi kako biste rasli i što trebate učiniti da biste to postigli.

Ući ćemo u pojedinosti o tome kako mjeriti rezultate SEO-a, ali vrijedi napomenuti ključne stvari na koje trebate obratiti pažnju.

Organski promet – Mjesečna stopa rasta

Znat ćete da radite prave stvari kada vaš organski promet raste prema gore i ulijevo, ovo možete besplatno pratiti u Google Search Consoli.

Google Search Console Performance Report for Law Firms

Rangiranje ciljanih ključnih riječi

Većina stranica koje stvorite imat će ciljanu ključnu riječ i nekoliko dodatnih sekundarnih ključnih riječi. Pratite kako se vaše rangiranje na tražilici poboljšava tijekom vremena pomoću Search Console-a ili alata za praćenje rangiranja treće strane poput Ahrefs-a ili Accurankera.

Ukupna vidljivost u pretraživanju

Vidljivost predstavlja vašu pokrivenost tržišta. Možete povećati vidljivost vaše web-lokacije rangiranjem više na Googleu za više ključnih riječi. Mjerenje kako se vaša vidljivost mijenja tijekom vremena odličan je pokazatelj vašeg ukupnog uspjeha u SEO-u.

Dio brendirane pretrage

Dio brendirane pretrage najmoćnija je vodeća metrika koju možete pratiti. To je jedina metrika koja korelira s tržišnim udjelom.

Ako vidite da vam se dio brendirane pretrage povećava, rast će vam i tržišni udio. Ako vidite da vam se dio brendirane pretrage smanjuje, i tržišni udio će vam se smanjivati.

Napomena: Jedini izuzetak ovdje je ako vam se dio brendirane pretrage povećava zbog nečega negativnog što mediji govore o vama.

Broj novih klijenata

Rangiranje ključnih riječi i organski promet su vodeći pokazatelji da radite ispravne stvari. Međutim, dobivanje sastanaka i klijenata iz organskog prometa konačno su ključne prihodne metrike koje želite. To su vaši pokazatelji  koje trebate pratiti ako želite razumjeti stvarni povrat ulaganja.

Možete pratiti kako se organski promet pretvara za vas u Google Analyticsu (GA4).

Ključne točke koje treba zapamtiti

  • SEO za odvjetnike je proces povećanja organskog prometa na web-lokaciji odvjetničke tvrtke putem pretraživača.
  • Odvjetnički uredi trebaju SEO jer većina tržišta koristi Google kada im je potreban odvjetnik.
  • SEO je jedini pouzdani kanal koji pruža rast tijekom vremena.
  • Organski promet možete povećati stvaranjem visokokvalitetnog sadržaja koji pruža ljudima ono što traže.
  • Dobra SEO strategija za odvjetnički ured je da započne s istraživanjem ključnih riječi i uključe sadržaja, izgradnju veza, on-page optimizaciju i čvrstu tehničku osnovu.
  • Da biste se rangirali, Google mora moći pronaći, pretraživati i indeksirati vašu web-lokaciju.
  • Dobre vodeće metrike koje treba pratiti uključuju organski promet, rangiranje ciljanih ključnih riječi i dio brendirane pretrage.
  • Dobre poslovne metrike koje treba pratiti uključuju zakazane konzultacije i potpisane slučajeve.

Često postavljana pitanja

Kako mogu poboljšati SEO web stranice mog odvjetničkog ureda?

Ne postoji rješenje koje odgovara svima za poboljšanje SEO-a na web stranici vašeg odvjetničkog ureda. Sve ovisi o trenutačnom stanju i statusu vaše web stranice. Detaljna SEO revizija pokazat će vam što trebate poduzeti kako biste optimizirali web-lokaciju svog odvjetničkog ureda.

Neki uobičajeni postupci za poboljšanje performansi vaše web stranice na tražilicama uključuju:

  •  Proizvodnja visokokvalitetnog sadržaja koji cilja relevantne ključne riječi.
  •  Optimizacija on-page elemenata poput naslova, meta opisa i slika.
  •  Stjecanje povratnih veza na vašu web stranicu s uglednih i relevantnih izvora.
  •  Redovito provođenje tehničkih revizija radi prepoznavanja i rješavanja problema.

Što je on-page SEO za odvjetničke urede?

On-page SEO za odvjetničke urede fokusira se na optimizaciju sadržaja i strukture pojedinih stranica web-lokacije. To uključuje prilagodbu sadržaja, meta opisa i drugih elemenata stranice kako bi ciljali ključne riječi specifične za pravnu industriju.

Cilj je poboljšati te stranice kako bi se bolje rangirale na tražilicama. Time se vaša web stranica čini vidljivijom potencijalnim klijentima koji traže pravne usluge.

Zašto je lokalni SEO važan za odvjetničke urede?

Lokalni SEO ključan je za odvjetnike zbog načina na koji njihovi klijenti pretražuju odvjetnike na mreži. Većina ljudi traži odvjetnika u svom lokalnom području kada su spremni zatražiti pomoć u vezi s pravnim pitanjima. A većina odvjetnika pruža svoje usluge lokalnom ili regionalnom području.

Ovi faktori čine lokalnu pretragu jednim od najkonkurentnijih aspekata SEO-a za odvjetnike.

Jedan od najvažnijih aspekata lokalnog SEO-a za odvjetničke urede uključuje održavanje optimiziranog Google Business profila. Ovaj alat pomaže odvjetnicima rangirati se u lokalnim rezultatima pretraživanja i na lokalnim kartama.

Isplati li se investirati u SEO?

Da. Plaćanje stručnjaka specijaliziranog za SEO za odvjetničke urede isplati se svim odvjetnicima koji žele povećati broj klijenata putem organskog pretraživanja.

Većina odvjetnika nema vremena nositi se sa svim sitnicama SEO kampanje, a to je bez vremena kojeg bi morali uložiti u trud koji bi im bio potreban da sami nauče sve što im je potrebno kvalitetne SEO optimizacije.

Odvjetnici će bolje proći surađujući s agencijom ili stručnjakom koji se fokusira na SEO nego pokušavajući DIY pristup. Vaš partner za SEO odvjetničke tvrtke moći će optimizirati vašu web stranicu, stvarati relevantan sadržaj i rješavati tehničke pojedinosti umjesto vas. To vam omogućuje da se bavite priljevom novih klijenata u vašu tvrtku.

Pogledajte naše druge članke

Ova slika prikazuje našu maskotu patkicu na naslovinici članka seo za hotele.

SEO ZA HOTELE

Jeste li znali da više od 50% prometa web stranice dolazi od klikova na organske rezultate pretraživanja i da manje od 1% Google pretraživača dođe...

Digitalna Tranformacija Na Dohvat Ruke 📖

Jeste li spremni unaprijediti svoje SEO vještine? Pridružite se našoj zajednici SEO entuzijasta kako biste uvijek dobili najnovije informacije i strategije direktno u svoj inbox. Napravite prvi korak ka vrhu tražilice!