SEO odnosno optimizacija za tražilice je ključna ako želite povećati prihode, proširiti ciljanu publiku i uspostaviti dugoročnu svijest o brendu. Proučimo deset ključnih prednosti SEO optimizacije za vašu tvrtku i kako ih postići.
1. Povećava pouzdanost kupca u vaš brend
Web stranica koja dobro prolazi na stranicama rezultata pretraživanja obično se smatra pouzdanom i visokokvalitetnom od strane tražilica, što poboljšava vjerodostojnost vaše tvrtke. Kako biste pomogli svojoj web stranici da se rangira još više, uložite vrijeme u brži rad, dodavanje sadržaja i istraživanje ključnih riječi.
2. Na SEO ne morate trošiti novac
Za razliku od drugih marketinških taktika poput plaćenog oglašavanja, SEO ne košta ništa ako ga radite sami. Tražilice aktivno prate vašu web stranicu, ističući vrijedne informacije i pomažući vam pri organskom privlačenju novih klijenata. Posvetite neko vrijeme proučavanju materijala na web stranicama s višim rangom u vašoj industriji kako biste generirali sadržaj koji je superiorniji od njihovog. To će vam pomoći da izvučete maksimum iz SEO optimizacije. Zatim, objavite svoj materijal na svojim društvenim medijskim računima.
3. Potiče izradu sadržaja
SEO i originalni sadržaj idu ruku pod ruku. Ako pružate koristan sadržaj svojim posjetiteljima – poput teksta, fotografija i videa – vaša će web stranica bolje rangirati u rezultatima pretraživanja. Budući da tražilice favoriziraju nove informacije, pobrinite se da je vaš sadržaj prilagođen ključnim riječima za koje želite rangirati i da je najviše kvalitete. Također biste trebali redovno ažurirati svoj sadržaj.
4. Čini PPC kampanje efektivnijima
Plaćene (PPC) i “neplaćene” (SEO) marketinške strategije izuzetno se dobro nadopunjuju. PPC pomaže da se vaša web stranica pojavi prva u sponzoriranim rezultatima pretraživanja; SEO isto postiže na organski način. Posjedovanje oba rezultata na vrhu SERP-a povećava legitimnost vašeg brenda i pokazuje da ne kupujete oglase samo kako biste dobro rangirali. Kada se koristi u kombinaciji s PPC oglašavanjem, visoko rangirana stranica može postići još bolje rezultate, posebno ako je pojam po kliku ima nisku cijenu. Ovo je samo jedan primjer kako vam SEO može pomoći da maksimizirate rezultate PPC kampanje.
5. Stjecanje prednosti nad konkurencijom
U današnjem konkurentnom digitalnom okruženju, ulaganje u SEO je nužno. Budući da se vaši konkurenti vjerojatno također usmjeravaju prema SEO optimizaciji, ključno je da i vi učinite isto. Tvrtke koje prioritet daju SEO-u obično se ističu ispred svojih konkurenata na tražilicama, što na kraju proširuje njihov tržišni udio. S obzirom na to da preko 90% prometa usmjerava na najbolje rezultate pretraživanja na Googleu, osiguravanje prominentne pozicije je imperativ. Započnite uspostavom i jačanjem svoje online prisutnosti. Provedite temeljito istraživanje konkurencije kako biste identificirali njihove prednosti i slabosti. Osigurajte da je vaša web stranica optimizirana za mobilne uređaje i brzo se učitava kako biste poboljšali korisničko iskustvo. Pružajte visokokvalitetan sadržaj i fokusirajte se na pružanje posjetiteljima najbolje moguće iskustvo na vašoj web stranici. Prioritiziranjem SEO-a, pozicionirate svoj posao za uspjeh u digitalnom svijetu.
6. Može Vam pomoći u dosezanju većeg broja ljudi
I dok se mnoge marketinške strategije fokusiraju na ciljanu publiku, SEO vam može pomoći privući bilo kojeg korisnika s namjerom kupovine u bilo kojem trenutku, bez obzira gdje se nalaze u procesu kupovine. Možete privući više potencijalnih kupaca ako se fokusirate na ključne riječi umjesto na demografiju, kao što biste to mogli učiniti s PPC-om ili oglašavanjem na društvenim medijima.
Napravite istraživanje ključnih riječi za koje želite da se pojavljuju. Zatim ga proširite koristeći alate za istraživanje ključnih riječi. Na kraju, koristite konkurentno istraživanje kako biste suzili svoj popis saznavši tko su vaši konkurenti, ključne riječi za koje se rangiraju i lokacije njihovih povratnih veza. Zatim koristite to znanje kako biste poboljšali svoju SEO strategiju.
7. Poboljšava lokalno rangiranje vašeg poslovanja
Lokalni upiti poput “zubari blizu mene” postaju sve popularniji. Nadalje, oko 80% mobilnih lokalnih pretraga rezultira konverzijom u prodaju. Možete privući ove česte potrošače koji su spremni na kupovinu pomoću taktika lokalnog SEO-a. Stvaranje Google My Business računa prvi je korak u primjeni taktika lokalnog SEO-a. Zatim, počnite tražiti recenzije od svojih klijenata. Pazite da imate točno ime, adresu i broj telefona na svojim listama kako biste maksimizirali njihovu učinkovitost. Također se pobrinite da optimizirate svoj popis za pretraživanje glasom. To uključuje stvaranje informacija u konverzacijskom stilu koje odgovaraju na većinu uobičajenih pitanja i rješavaju probleme za pretraživače.
8. Povećava se upotrebljivost same web stranice
Glavni cilj SEO-a je učiniti vašu web stranicu “prijateljskom” za tražilice, ali isto tako može poboljšati korisničko iskustvo posjetitelja vaše web stranice. Kada uložite vrijeme u stvaranje vrijednog i vrhunskog sadržaja, optimizirate svaku stranicu za tražilice, ubrzavate i poboljšavate svoju web stranicu, obično ćete dobiti ne samo sjajnu web stranicu, već i onu koja je optimizirana za tražilice. Čvrsta struktura web mjesta i navigacija su značajke koje poboljšavaju upotrebljivost i igraju ulogu u rangiranju web mjesta na tražilicama.
9. Postižete mjerljive rezultate
S SEO-om možete pratiti promjene u prometu na web stranici i rangiranju. Možete dobiti potpuni skup podataka s platformi poput Google Analyticsa i analizirati ih na vrlo detaljnoj razini. Na primjer, možete pregledati put kupnje svakog posjetitelja web mjesta, što uključuje stranice koje su posjetili, ključne riječi koje su koristili i jesu li ili nisu izvršili određene zadatke. Ovi uvidi mogu vam pomoći prilagoditi i poboljšati vašu SEO strategiju.
10. Povećava stope angažiranosti korisnika
Dobro optimizirane web stranice privlače kvalitetne i ciljane posjetitelje Ako je sadržaj na vašoj web stranici relevantan za cilj pretraživača, vjerojatno će provesti više vremena pregledavajući, što na kraju može rezultirati s više konverzija i većim povratom ulaganja. Kupci koji duže sudjeluju na web stranici obično razvijaju jaču povezanost s samim brendom – što može rezultirati i povećanim prihodima na duži vremenski period. Koristite jedan od mnogih online alata dostupnih za provjeru svoje web stranice, a zatim prilagodite elemente poput naslova i meta oznaka kako biste povećali stopu angažiranosti posjetitelja. Pazite da vaša web stranica bude sigurna i prilagođena mobilnim uređajima.
Završne misli
SEO donosi značajne koristi za web stranice i može rezultirati dugoročnim eksponencijalnim rastom. Brendovi koji ulažu u SEO mogu izgraditi vjerodostojnost i povjerenje kod publike, što ga čini ključnim dijelom digitalne marketinške strategije. Ukoliko Vas zanima više informacija o SEO-u pročitajte naš seo vodič i krenite sa optimizacijom vlastite stranice.